sobota, 6 czerwca 2009

kawałki poezji...


wszechświat
jest tu i teraz
we mnie
w nas
czas…
świat jest jak
bezkompromisowy
zagubiony
cierpiący w nas
we mnie
świat….
nasz….

***

samotność
drżąca prośba o miłość
szeptana przed snem
do anioła stróża
od dawna głuchego
z nieśmiertelną nadzieja
że jutro…
…może tak
jak we śnie
cię znajdę

***

stanęła
między tobą a mną
zamyka mi usta
gdy chcę jeść
otwiera oczy
gdy chcę spać
jest
jeszcze
nieokreślona…

***

w przestrzeni pomiędzy
sercem a ustami
piórem a kartka
uśmiechem a pocałunkiem
rodzi się moja poezja

***

zbliżyłem się
do tajemniczego brzegu
twoich spojrzeń
przeznaczenie nieodgadnione
postawiło nas naprzeciw siebie…
porwała mnie siła do twojej przestrzeni
czasu już nie ma
obrazów, snów
czy to ja? czy to my?
nadzieja
oczekiwania
słowa…

***

każdy dotyk
twoich oczu
zostawia ślad
w moim sercu
niczym motyl
na delikatnych
płatkach
niezapominajki
pachnących
narodzinami
wiersza…
dawne marzenia
spięte pajęczą nicią
rozpiętą między drzewami
w porannej rosie
roziskrzyły się
promieniami w twoich oczach…

***

w małym pokoiku
z pachnącym wiatrem oknem
szumem drzew za murem
cicho grające radio
słodka cytrynowa herbata
biały dotyk papieru
narodziny wiersza


mati

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz